
Oto relacja z pierwszych zajęć.
Podczas pierwszych zajęć uczestnicy. na podstawie filmów i propozycji pana Pawła, sformuowali cel zajęć: opracowanie projektu i zbudowanie ręki robota sterowanej ruchem człowieka w czasie rzeczywistym. Ustalono też założenia organizacyjne pracy nad projektem: praca zespołowa, podział na grupy - podzespoły, specjalizacja i wymiana doświadczeń, inżynieria to prototypowanie :)
Kolejnym punktem zajęć była dyskusja nad tym czym jest prąd. Wszyscy zrozumieli powagę tematu, tym bardziej, że mogliśmy odczuć działanie prądu na własnej skórze ;)
Emocjonującym momentem pierwszych zajęć było zapoznanie z zasadą działania płytki prototypowej, z podłączaniem oraz rolą w obwodzie diody i rezystora. Dzięki wskazówkom pana Pawła uczestnikomudało się stworzyć obwód, w którym świeciła się dioda.
Bardzo inspirujący artykuł. Pozdrawiam !
OdpowiedzUsuńBardzo fajny wpis. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńJestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.
OdpowiedzUsuń